lauantai 4. tammikuuta 2014

lomailua

mun joululoma on menny tosi nopsaab ja ens viikon tiistaina alkaakin jo koulu! Myös puoli vuotta siihen, että tuun taas takasin koti suomeen. Mun joululomalla ei oo tapahtunu oikeestaan mitään ihmeellistä. Uutena vuotena olin perheen kanssa ja täällä on tapana, että syödään 12 viinirypälettä, yksi jokasella kellon lyönnillä. Sitä kellon lyönti- ohjelmaa tulikin joka kanavalta sillon klo 12. Ja jos noi viinirypäleet onnistui syömään ajallaan niin se sitten lupaa onnea ensi vuodelle.
Jouluna täällä on kaiketi tapana syödä tosi paljon kaikkia mereneläviä ja ollaankin syöty niitä lähes joka päivä joululoman aikana... Tai noh, muut on syönyt :D ja jos ei olla syöty noita katkarapuja niin ollaan syöty jotain lihaa, missä on kaikki luut ja nahat tallella... En kerta kaikkiaan pysty syömään sellasta! Ootankin ihan tosi paljon, että pääsen suomeen syömään ruokaa :D
Pääasiassa oon vietelly mun joululomaa kavereiden kanssa ja perheen kanssa :)

1 kommentti:

  1. onnistuitko syömään viinirypäleet oikea aikaisesti?

    VastaaPoista