torstai 3. lokakuuta 2013

mä kuulun tähän

Heipparallaa! Tääl sujuu elämä hyvin ja välil viel vähän paremmin :) välil on huonompii päivii ja tuntuu et kaikki, mikä voi mennä pielee ni menee pielee. Sillo on myös semmone olo et ois ihanaa et kaikki ymmärtäiski täydellisesti suomee :D mut sit taas sen jälkee tulee hyvä päivä ja kaikki onki loistavasti ja elämä on ihanaa :) Tänää aamul olin iha varma et täst tulee superhuono päivä ja olin iha tympääntyny koittaa puhuu espanjaa mut nyt oonki loistavil mielil :) oon myös nii kiitollinen, että mulla ylipäätää oli mahdollisuus lähtee tänne, koska tää on oikeesti aika uskomatonta. Välil tulee vielki semmosii hetkii, et hetkinen mä oikeesti oon tääl vuoden näitten ihmisten kans ja mä oikeesti oon tääl :)

Alettiin yks päivä leipomaan muffineja, mut päädyttiinki korvapuusteihi sen jälkee ku olin kysyny et hei muute ooks te koskaa kuullu näist :D Oli myös hauskaa, ku koitin opettaa Martaa veivaamaan sitä taikinaa et miten se kuuluis tehä. Ja must tuntuu, et se ei oo ikinä enne tehny mitää taikinaa tollee käsil, kun täällä tehään lähes joka ruoka sellasel yleiskoneella, tai ainakin mun perhees.. No noist tuli tosi hyvii ja ne onki loppu jo :D


Koulus en vielkää oikee tajuu mitään, joten istun aika pitkälti niil tunneil tuijotellen seinii ja mietiskellen kaikkee. Koulus ei myöskää saa käyttää puhelimii, ei ees välitunnilla. Onneks oon super hyvä käyttää puhelint salaisesti, haha :D Nois luokis ei myöskää missään oo kelloja! siis en oo oikeesti nähny yhdessäkään luokas :D Yks päivä mun uskonnon opettaja kysy et osaanks tehä yhen monisteen, minkä se oli just jakanu ja sanoin et en kyl tajuu täst oikee mitää.. No sit se toi mulle ton värityskuvan ja värikynät ja sano et no sä voit tehä tän! :D Tänää myös mun kemian opettaja kävi tulostamas mulle ne muistiinpanot paperille et voin lukee niistä, mitä käydään läpi. Nii kilttiä! :) Mul on myös biologian koe ens viikon torstaina, mut saan tehä sen enkuks :) Se opettaja tarjoutu tekee sen suomeks mul :D en kyl tiiä, miten se sen suomeks ois väkertäny mulle :D

1 kommentti:

  1. Ihan hyvältähän tuo näyttää,,,yritähän vaan sitkeästi puhua Espaniaa

    VastaaPoista