sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Aracena










Me täällä vietellään neljän päivän viikonloppua! käy mulle paremmin kuin hyvin! Eilen suunnattiin kahden naapuri perheen kanssa Aracenaan, joka on tollainen pieni kaupunki parin tunnin päässä. Ajeltiin eka noille vuorille ja käppäiltiin siellä aikamme, jonka jälkeen suunnattiin syömään. Sinne ravintolaan ei siis voinut tehdä mitään pöytävarausta ja ymmärsin että se on aika suosittu ravintola tuolla aracenassa. Siispä lähettiin kaikki kolme autoa eri reittejä ettimään tätä ravintolaa ja ensimmäinen kuka löytää tän ravintolan niin varaa paikan meille :D se olikin aikamoista ajelua tuolla kapeilla teillä. Tuolla mun ei sitten annettu tilata kanaa, koska se oli kaikkien mielestä liian tylsää. (voitte vaan kuviella,kuinka kauhistunut ilme mulla oli, kun kuulin ton haha) niinpä mulle syötettiin jotain sieniä, koska ne on kuulema niiiiiin hyviä tuolla aracenassa.
Syömisen jälkeen lähettiin ajeleman tolle linnalle, joka oli tuolla kaupungin päällä. Siellä oli kyllä tosi hienot maisemat. Aracenassa muuten noi kaikki talot on valkoisia ja se kaupunki myös on tosi tarkka, että taloista tehään valkoisia. Ton linnalla käynnin jälkeen suunnattiin sellaseen paikkaan nimeltä Gruta de las maravillas. En oikeen tiiä, miksikä tota pitäis kutsua. Kai se on vähän niinkuin tippukiviluola? Siellä ei kuitenkaan saanut kuvata ja se oli mun mielestä ainakin tosi harmi, koska oisin halunnu ottaa paljon kuvia, kun se oli kuitenkin tosi hieno.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti