maanantai 16. joulukuuta 2013

It's always the darkest before you see the light

Mul ei oo tosiaankaan yhtään mitään asiaa, mutta oon tällä hetkellä maailman onnellisin! Aamulla, kun heräsin niin olin varma, että tulee tosi tylsä ja masentava päivä, mutta ei tullutkaan! oon lähössä vartin päästä leipomaan mokkapaloja yhen mun luokkalaisen luo, koska meijän cmc opettaja vaihtuu joulun jälkeen niin pidetään hänelle ylläri nyyttäriaamupala!
Viikonloppuna ei tapahtunu sinällään mitään erikoista, muutakun leivottiin sunnuntaina pipareita koko perhe ja Genevieve. Harvemmin tulee leivottua pipareita ulkona auringon paisteessa. Saati käyttää viinipulloa kaulimena. Noh, hätä keinot keksii :D Sunnuntaina alettiin kanssa tekemään Martalle joulujuhlan esityspukua :D ompelinkin noita ihme terälehti härpäköitä ihan paniikissa, kun olin varma, että mokaan koko homman!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti